سيروانسيروان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

mama"s boy

٩روزت شده

1392/6/13 15:28
نویسنده : nafas
178 بازدید
اشتراک گذاری
سلام سيروان عزيزم چي بگم از كار هاي عجيب غريبت پتو رو ميپيچيم دورت ميخواي بخوريش تا بيدار ميشي گريه ميكني ما هم چاره اي جز دادن پستونك يا شير بهت نداريم امروزم برديمت حموم اصلا گريه نكردي حتي يك ثانيه تو اين چند روز كشف كردم كه٣ نوع از اخلاقت به من رفته اول اينكه بيرون رفتنو خيلي دوست داري مثل من ابو خبلي خيلي دوست داري مثل من همش هم به قول مامان من دوست داري دهنت بجنبه مثل من،وقتي ميريم بيرون جيكت در نمياد تا ميايم خونه گريت شروع ميشه ، الان داري تو خواب ناز به سر ميبري وقتي اودم بالا سرت داشتي ميخنديدي جديدا تو خواب با صدا ميخندي قبلا بي صدا بود خنده هات خوب فعلا با باي راستي ٩ روزگيت مبارك
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به mama"s boy می باشد